Nieuwjaarsbrieven

Verzameling nieuwjaarsbrieven, jong en oud, kort en lang, eenvoudig en complex, elke type nieuwjaarsbrief vindt u hier terug.

zondag, december 31, 2006

Ik zou je willen geven

Liefste mama en papa,

ik zou je willen geven een heel gezellig leven,
een zak met honderd centen
een brood met duizend krenten,
een veld vol madeliefjes
een kar met hartediefjes,
een tuin met gouden poortjes
een boek vol lieve woordjes,
een taart als een kasteel
een jurk van groen fluweel,
een groot zacht wit konijn
een vat vol Franse wijn,
een hoedje met een veer
en in 2006 nog veel veel veel meer

gelukkig nieuwjaar !!!


Deze nieuwjaarsbrief werd ingezonden door Patricia

83 Comments:

  • At 6:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kan der nog mee leven

     
  • At 5:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    nog net

     
  • At 2:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ja tga nog net!!!
    maar die "een" is afgezaagd

     
  • At 7:35 p.m., Anonymous Anoniem said…

    bedankt patricia, mits enkele kleine persoonlijke aanpassingetjes is dit de ideale nieuwjaarsbrief voor mijn mama.
    GROETJES TINA

     
  • At 2:27 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Het is toch niet slecht ? Ale als je dit zelf kunt bedenken...Vind ik dit zeker en vast knap gedaan !
    Ik heb deze gepakt.Maar ik heb een paar kleine aanpassinkjes gedaan oa.
    De hele tijd ''een'' vervanger door woordjes zoals,de,maar,het.Misschien kun je deze woordjes in het vervolg wat meer gebruiken ? Ik wil alleen maar helpen hé ;)
    Groeten

     
  • At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    en ik wens ook
    een een een een een een een een een een een een een een een een een een een een een een een een plaat die blijft steken!

    wel lief, aangenomen!

     
  • At 7:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    vind het helemaal niet goed!
    die een is echt afgezaagd

     
  • At 1:18 p.m., Anonymous Anoniem said…

    goed

     
  • At 4:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super graaf en al de gene die dit saai vinden zijn suitjes maar een goeie raad gebruik een beetje minder een dit was om u te helpen en ik pak hem zeker want hij is super en zeker voor mijn ouders

     
  • At 8:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    meent ge da nu!!!
    da trekt echt op niks inderdaad een plaat die blijft steken
    barslecht

     
  • At 1:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ah mens ,, Barslegt gwn !!
    een een een een een een een een een een (GEEUW) een een een een een een een een (GEEUW)
    omg !!

     
  • At 4:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dat is wel leuk maar telkens weer die een
    is vervelend

     
  • At 7:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wouw echt kei-goe!
    ik heb deze voor mama en papa en ook voor mijn bomma gepakt.
    doe ZEKER zo voort.
    grt ...

     
  • At 11:55 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hey super gevonden ik heb deze gepakt en ik heb het mij nog ni beklaagt!!

     
  • At 6:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    jja da s wel een tffe nieuwjaarsbrief ma ja die een is ambetand (afgezaagt)

     
  • At 12:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    'n Beetj' Flauw voor als j' int middelbaar zit Vind ik ...
    Kpijs da myn Neef die heeft gedaan vrg Yaar...
    Dus kank moeilijk da ook doen
    Mr vr een "kind" vant 6de leerjaar Pas het perfect vind ik xD

    Soowhatt...

     
  • At 6:08 p.m., Anonymous Anoniem said…

    jullie hebben echt kei grave nieuwjaarsbrieven hoe jullie dat kunnen schrijven is echt de max ik hoop dat er snel nieuwe komen ik heb veel nieuwjaars brieven van jullie gepakt ik kan maar 1 ding zeggen doe zo voort

     
  • At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zaag niet zo, mensen! Dat is mega logisch dat daar altijd die 'een' staat. Dat is GRAMMATICAAL juist. Dus doe niet lastig en zo betweterig. Als je er iets op aan te merken hebt, kom dan met iets constructief. Gewoon afkraken kan iedereen wel hoor.

     
  • At 2:13 p.m., Anonymous Anoniem said…

    IIck vInd dIii "Een.."jUst wEl leUk
    :p
    IIck gA dIii gEbrUikE vOorr mEn OmAaatjee

     
  • At 1:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    EEN EEN EEN EEN EEN BEETJE TE VEEL EEN

     
  • At 7:27 p.m., Blogger Unknown said…

    ik Vind da heel goe gevonden
    En ik vind het dom da iedereen maar steeds commentaar geeft op die "een".
    wat moet je er anders plaatsen als je het beter kunt wel doe het dan zelf maar geef GEEN domme reacties!
    Proficiat!

     
  • At 8:42 p.m., Anonymous Anoniem said…

    cva nog,
    wel tof gevonde!

     
  • At 8:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    cva nog,
    wél tof gevonde!

     
  • At 11:28 a.m., Anonymous Anoniem said…

    kvind het echt een sùùper nieuwjaarsbrief hoor

    dit is een zeer goeie nieuwjaarsbrief dus geen commentaar
    denk is even na
    al jij er 1 zou maken zou je dan graag hebben dat er héél véél commentaar op komt ??

    ik WEET van NI!!!!

    het is geweldig vo mijn ouders

    -xxx- je beschermertje!

     
  • At 9:58 p.m., Blogger Laura said…

    een een een een en een is afgezaagt sorry

     
  • At 10:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vond het zeer goed ik gebruik hem zeker voor miin peter en trijwens die een hoort zo iedereen geeft maar commentaar daar op maar kunnen jullie het meschien beter
    heel goed gedaan echt proficiat
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    silke

     
  • At 4:50 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kvind wel goe mer tis al 2009 dus kzou het mer veranderen

     
  • At 8:24 p.m., Anonymous nieuwjaarsboodschap said…

    de mensen wakker schudden, maar tegelijkertijd ook de handvaten geven om trots te zijn op het feit dat ze nu op dit moment op Aarde leven en daardoor iets kunnen doen.

     
  • At 4:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wow,ik moet zelf voor nieuwjaarsbrieven zorgen en ik moet ze allemaal thuis schrijven! deze ga ik zeker en vast gebruiken voro een stuk of 3 ervan!ps:ik moet er zeven hebben

     
  • At 3:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    redelijk leuk tog vele beter dan HET NIEUWE JAAR STAAT VOOR DE DEUR

     
  • At 4:05 p.m., Anonymous Anoniem said…

    seg al die slegte komentaar ik vind het goed in een nieuzjaarsbrief mag er een zoord vaak instaan

     
  • At 6:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    f*cking losers allemaal dit is dus wel het van het he!!probeer zelf nekeer een nieuwjaarsbrief te schrijven kdenk ni dat leuk is om zo'n idioote reacties te krijgen!! echt waar sommige van die reacties zijn van een __laag niveau__ kweetni oe goe gedaan kind!

     
  • At 6:47 p.m., Anonymous Anoniem said…

    keimooi gedicht!!
    k vind da de mense die zegge da dit een slecht gedicht is zelf maar is een gedicht moete schrijve.
    is kijke of ze dan nog zo ne grote mond hebbe!!
    proficiat, hé!
    XD

    grtjes

     
  • At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb hier niet veel op te zeggen
    gewoon "PERFECT''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 11:26 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ma mensen toch geen commentaar meer op die een een een een wa moet ge der anders zetten

     
  • At 12:52 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis echt ne super goeie!!!!!!!!!
    kwou em graag neme ma mijn broer had em al een paar jaar geleden genomen tis inderdaad een beetje veel "een" ma tis echt goe ge moet er echt nie over zage!!!
    grtn,
    ...

     
  • At 4:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper

     
  • At 11:13 a.m., Anonymous Anoniem said…

    die een is echt niet afgezaagd! die herhaling legt net een mooie nadruk. Goed gevonden!

    En alle mensen die zo lekker negatieve ritiekgeven, ZOEK EEN LEVEN ! Schrijf zelf een brief hè! Of geef een verbeterd voorbeeld!

     
  • At 2:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind die "een" net goed, die herhaling zorgt voor structuur en ik vind dat dat goed samengaat met de rijmpjes. Leuk bedacht!

    Groetjes,
    Steven

     
  • At 11:11 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Kei mooi en schattige nieuwjaarsbrief
    Ga ik zeker gebruiken voor mama en papa!!

     
  • At 10:52 a.m., Anonymous Anoniem said…

    echt saai

     
  • At 11:50 a.m., Anonymous Anoniem said…

    da is nu toch ni slecht he mense
    verzint er zelf ene he
    man het enige da gullie kunt is
    stoer doen

    KEI GOE GEDAAN MAN!!!!!!!


    grtjs

     
  • At 2:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hele leuke nieuwjaarsbrief
    ga ik zeker voorlezen
    KEI GOE!!!

     
  • At 6:56 p.m., Anonymous louise said…

    een héél leuk briefje!!! ik denk dat ik die ga voorlezen voor mijn mama!!! (samens met mijn -lingzus natuurlijk :-))

     
  • At 3:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    da zuigt egt

     
  • At 5:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    OMG! mense die dit slecht vinne verzin der zelf maar ies ene znne ! das kei moeilijk! en als get zelf zou doen zoude nu ni op deze site zitte e!


    mense die dit slecht vinne ga slape!!!!

    XD

     
  • At 4:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    die is kij goe
    maar alleen die "een" saai
    kan je op deze site ook zelf een nieuwjaarsbrief plaatsen ik heb er 3 gemaakt

     
  • At 12:09 p.m., Anonymous Hanne said…

    al diegene die die brief slecht vonden zouden er zelf eens een moeten maken!! Zal waarschijnlijk op niet veel trekken!
    De mensen die da maken hebben daar veel tijd en inspiratie voor nodig!
    Dus een beetje respect afdwingen zou mooi zijn!!

     
  • At 5:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dank je wel.
    Nu kan ik het gebruiken om in 2012 opte zeggen!!!!!!
    Hartelijk bedankt.

     
  • At 1:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mense deze is kei goe gevonde en tis ni omda ge het zelf ni kunt da ge iemand die teminste wa moeite doe moet afbreke he ik durf te wedde da juist degene die zegge da da slecht is het juist minder go ekunne

     
  • At 3:29 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kvind ma druug zhuuuu is da wel voo kinderen vn t mindelbaar ?? kbetwijfel et

     
  • At 7:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb die vorig jaar gebruikt en ze vonden hem wel goe

     
  • At 2:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ie was echt wel goe wi
    mijn broerke eeft em gebruikt in plaats van die nieuwjaarsbrief"kiekeboe kiekeboe"
    die brief is echt nie goe voor iemand van 't 3de leerjaar

     
  • At 12:46 p.m., Anonymous Anoniem said…

    manne allml aan 't zage vr een allee da boeit tch ni ofda der te veel sta hea dn pkt ge da ni seg hoe oud zyde golle as ge dn in't middlbr zit dn zevert ge dr ni ovr

     
  • At 3:25 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Bwaaaaa

     
  • At 9:20 a.m., Anonymous Anoniem said…

    super goe!!! ik pak hem voor mijn Peter en Meter!!! (:

     
  • At 2:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is een geweldige nieuwjaars brief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes

     
  • At 9:47 a.m., Anonymous Anoniem said…

    da is gewoon een super toffe nieuwjaaars brief al die gene die overdrijven van da et slecht is zijn gewoon jaloers xx

     
  • At 8:22 p.m., Anonymous Anoniem said…

    tis al 2012...
    maar ik vind hem wel goed :)

     
  • At 2:48 p.m., Anonymous Anoniem said…

    awesome brief, en aan iedereen die zegt dat 'een' teveel gebruikt word,gtfo en maak er dan zelf een

     
  • At 2:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    fantastische brief heb hem gebruikt en heb nog geen spijt
    die een vind ik juist tof!!!

    mak er zelf maar eens één.

    doe zo voort!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 12:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    super leuke nieuwjaarsbrief!
    heb hem wel 5 keer geschreven!

     
  • At 3:31 p.m., Anonymous Anoniem said…

    dit is een goede mn tante kreeg er de tranen van

     
  • At 8:32 p.m., Anonymous Anoniem said…

    SUPER
    ECHT PRACHTIG88
    MIJN OUDERS KREGEN ER TRANEN VAN8
    ALLE MENSEN DIE DIT NIET MOOI VINDEN ZIJN DOM EN HEBBEHN GEEN LEVEN
    !!!!!!!!
    super echt!!!!
    :)

     
  • At 1:04 p.m., Blogger pimp said…

    da is wel goe
    ga ik gebruiken voor mijn ouders
    (weet er iemand hoe je die moet aanspreken? liefste, beste?)

     
  • At 5:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind het heel leuk gevonden het moeilijk om een gedichtje te schrijven "SUPER DE DUPER"

     
  • At 5:22 p.m., Anonymous ik zeg mijn naam niet said…

    ik vind geen gedictje voor mijn opa waar kan je dat vinden?
    p.s. heel mooi de mensen die het maar niets vinden mogen het zelf proberen
    HEB RESPECT!!!

     
  • At 11:28 a.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind dit wel goed, ik ga het zelf gebruiken voor mijn ouders, die 'een' maakt toch niet zoveel uit ik las dat met een beetje intonatie en van die 'een' heb je op den duur geen last meer.
    Ik ga wel om het wat toffer te maken bij elke nieuwe wens die je aan hen zult geven een tekening met dat wat je zou 'willen geven' erop tonen en dan naar hen smijten.
    LOL

    groetjes van een girl van 13 die niet zo dom is om da gedicht ie af te kraken xx

     
  • At 10:17 p.m., Anonymous Anoniem said…

    echt goe gevonden as ge zoiets kund bedeken proficiat :D

     
  • At 9:03 a.m., Anonymous Anoniem said…

    myn zus sgreef dieen brief int 2de leerjaar
    en da is voort middelbaar!!!!
    OMG!!!!!!!

     
  • At 9:23 a.m., Blogger Unknown said…

    wat geefthet iedereen heeft zijn smaak mijn smaak zegt samen met mijn hart super goed

     
  • At 2:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    mooie brief en die andere die eranders over denken, ... FUCK OF!!! pakt em dan nie e!

     
  • At 6:04 p.m., Anonymous Anoniem said…

    toffe brief ! :)
    ik vind dat die 'een' helemaal niet ambeteert !
    ieder zijn eigen mening ,
    sommige dingentjes heb ik wel wat aangepast :
    die vond k iets te kleuterachtig
    maar voor de rest
    SUPER ! :p

     
  • At 1:40 p.m., Blogger Unknown said…

    ja is wel goed

     
  • At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    veel opsommingen

    valt mee

     
  • At 12:14 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk.

     
  • At 7:42 p.m., Blogger Unknown said…

    Zeer leuk heeft me op veel ideeën gebracht: ik pak dit maar dan verandert ik de een in iets ander. En voor de mensen die dit niks vinden: hou het voor je inderdaad de ''een'' is misschien iets te veel marja verzin zelf eens zoiets dat rijmt EN lief overkomt (kun je zeker niet)

     
  • At 10:14 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Slecht

     
  • At 7:38 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Super leuke nieuwjaarsbrief!🎆👍 (ik heb hem gepakt voor mijn meter)

     
  • At 7:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    🎇👍🎆

     
  • At 9:11 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Das net leuk

     
  • At 11:39 a.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk

     
  • At 11:59 a.m., Anonymous Anoniem said…

    leuk maar ik denk dat het beter past bij lager school (ouder)

     

Een reactie posten

<< Home